PRO DOSPĚLÉ

Nabízíme širokou škálu forem a druhů cvičení – vše s vyškolenými cvičiteli.
Tradiční součástí naší nabídky jsou každoročně pořádané pobytové akce se cvičením a relaxačním a sportovním vyžitím. Aktuální informace o pořádaných pobytových akcích najdete ZDE…!!!

 

ROZVRH HODIN NAJDETE ZDE…!!!

V současnosti si u nás můžete zacvičit:
-          Aerobik s posilováním: Aerobní taneční cvičení v kombinaci s posilováním všech částí těla a závěrečným protažením.
-          Zumba: Dynamické cvičení založené na tanečních krocích latinskoamerických a moderních tanečních stylů.
-          Kruhový trénink: Kruhový trénink je intenzivní intervalové cvičení, při kterém se na stanovištích procvičí celé tělo. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie.
-          Power – joga: Posilovací cvičení založené na principu jogy. Je vhodné pro začátečníky, starší cvičence a příznivce pomalejšího cvičení.
-          Bosu: je oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou.
-          Jumping: Lekce je složena z malých dynamických poskoků, rychlých „sprintů“ a balancování na pružném výpletu trampolínky, při kterém zapojíte svaly, které u jiného než balančního cvičení nezapojíte.
-        Dance aerobik: Tradiční aerobní cvičení je vhodné pro příznivce rychlejšího dynamického cvičení. Základní aerobní kroky budou kombinovány do tanečně-cvičebních sestav se závěrečným krátkým posilováním základních partií a protažením.
-          Velké míče: Cvičením na velkých gymnastických míčích je vhodné pro začátečníky, starší cvičence a příznivce pomalejšího cvičení. Budeme se zahřívat, posilovat i protahovat.
-          TRX: kondičně posilovací cvičení za využití závěsného systému TRX
-          Relaxační jóga: Přijďte si odpočinout, načerpat energii a věnovat čas samy sobě.
Lekce budou nenáročné, v pomalém tempu, vhodné i pro začátečníky, maminky po porodu a starší.
-     Strenght tabataTabata je velmi efektivní metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici a pořádně se zapotíte.

 

Komentáře nejsou povoleny.