PRO DOSPĚLÉ

Nabízíme širokou škálu forem a druhů cvičení – vše s vyškolenými cvičiteli.

Tradiční součástí naší nabídky jsou každoročně pořádané pobytové akce se cvičením a relaxačním a sportovním vyžitím. Aktuální informace o pořádaných pobytových akcích najdete ZDE…!!!

 

ROZVRH HODIN NAJDETE ZDE…!!!

V současnosti si u nás můžete zacvičit:
-          Aerobik s posilováním: Aerobní taneční cvičení v kombinaci s posilováním všech částí těla a závěrečným protažením.
-          Zumba: Dynamické cvičení založené na tanečních krocích latinskoamerických a moderních tanečních stylů.
-         Pilates: cvičební program, který slučuje prvky rehabilitačního cvičení a východních cvičebních technik jako je joga, tai-chi, chi-kung a podobně. Orientuje se na západního člověka, ale zároveň uznává propojení těla a mysli.
-          Power – joga: Posilovací cvičení založené na principu jogy. (Vhodné pro začátečníky, starší cvičence a příznivce pomalejšího cvičení.)
-          Bosu: je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou.
-          Jumping: Lekce je složena z malých dynamických poskoků, rychlých „sprintů“ a balancování na pružném výpletu trampolínky, při kterém zapojíte svaly, které u jiného než balančního cvičení nezapojíte.
-          Zdravotní cvičení: Pomalé posilovací a strečinkové cvičení s krátkým aerobním zahřátím, v některých hodinách se používají overbally – malé míčky, v některých lekcích se setkáte se cvičením na velkých gymnastickcých míčích. (Vhodné pro začátečníky, starší cvičence a příznivce pomalejšího cvičení.)
-          Posilování s náčiním / Bodyform: Hodiny s kratší aerobní částí a posilování s různými druhy náčiní (činky, medicimbally, gumičky, zátěže…) zaměřené na formování problematických tělesných partií.
-          TRX: kondičně posilovací cvičení za využití závěsného systému TRX

 

Komentáře nejsou povoleny.